maanantai 6. tammikuuta 2014

Vähiin käy..

Kolmen päivän päästä tähän aikaan onkin jo uusi varustus rinnassa! Voi hurja!
Olo on todella epätodellinen. En osaa oikein vielä edes jännittää itse operaatiota, mutta silti en oikein tiedä miten päin olisin. Nukahtaminen on muutamat viime yöt ollut todella vaikeaa, pyörin ties kuinka kauan ympäriinsä ennen kuin saan unen päästä kiinni.. Sitten vielä ne kauhu-unet!

Eniten tunnun hätäilevän siitä, etten vain tulisi kipeäksi ennen leikkausta. Mies ja kaikki kaverit ovat kaikki enemmän tai vähemmän flunssaisia ja olen varma että se iskee vielä minuunkin! Eipä tässä oikein muu auta kun vitamiinia naamaan ja toivotaan parasta.
Olen muutenkin aikamoinen hermoilija ja stressitaso tuntuu nousevan kyllä pilviin tässä torstaita odotellessa. Vielä on jos jonkinlaista asiaa hoidettavana ja muistettavana.. huh!

Kaikenkaikkiaan operaatio on oikeastaan aika "pikkujuttu" vielä kun miettii miten paljon niitä tehdään ympäri maata(ja maailmaa!) päivittäin. Olen ennen jollain tasolla itse mieltänyt asian vähän jopa tabuksi. Nyt vasta vähän aikaa sitten olen "herännyt" tähän todellisuuteen siitä, miten monet naiset tekevätkään rintojensuurennuksia kaikista muista kirurgisistaoperaatiosta puhumattakaan!
Minulle tosin tuleva leikkaus tuntuu tällä hetkellä olevan aika iso elämänmuutos. Enää ei ole paluuta vanhaan kun implantit on paikallaan. Luulen ja oletan leikkauksen vaikuttavan todella positiivisesti omaan itsetuntoon ja -varmuuteen, ja sitä kautta kaikkeen muuhunkin.
Noh, se jää nähtäväksi, mutta ei kyllä kovin vikaan voi mennä!:)



Palaan asiaan todennäköisesti torstaina ennen leikkausta viimeisten panikointien merkeissä!

-Sande

2 kommenttia:

  1. Paljonpaljon voimia ja tsemppiä huomiselle!! :)

    Ja btw, hyvä blogi!
    Sanojasi lainatakseni: "Nyt vasta vähän aikaa sitten olen "herännyt" tähän todellisuuteen siitä, miten monet naiset tekevätkään rintojensuurennuksia kaikista muista kirurgisistaoperaatiosta puhumattakaan!"
    Olen ihan samaa mieltä, en itsekään olisi uskonut!! Oikeasti hämmästyin jo konsultaatiossa kun olin ajatellut että kai leikkaukseen aika nopeasti pääsee mutta peruutus paikalla pääsin n.2kk päähän ja konsultti nausreskeli että täällä todella tehdään paljon rintoja, "viikko alkaa joskus niin että kirurgi sanoo et ei hitsi, kahdeksat tissit tehty ja nyt on vast tiistai"…. :D ok? :D
    Anyway vielä kerran tsempit huomiselle :)
    <3sis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :D Kiitti tsempeistä! Aamuyöllä olis lähtö, vieläkin tosi epätodellinen olo.. Katotaan mennäänkö huomiseen samoilla silmillä hehe, tuskin saan nukuttua yhtään.

      Poista